hela världen snurrar.

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Clara Ivarsson - 5 september 2011 18:56

Hej!! Idag var det skulla som vanligt. Var inne på bloglovin nyss, det funkade inte som jag ville. Har lite halsont men det går nog över snart hoppas jag! Längtar sjukt mycket till vi ska till turkiet.


Nu sitter jag här vid datorn med min mysiga jumpsuit på mig. Klockan åtta är det ensam mamma söker och det ska jag se. Men klockan är ju bara sju. Förkyld är jag också, näsan rinner och jag snörvlar. I mitt förra inlägg alltså mobilblogg så skrev jag en konstig mening som jag inte fattade riktigt: jag passar på att blogga nu för det är på fint väder ute. Vadå passa på att blogga när det är fint väder då vill man vara ute ju. Uppdaterer bloggen mer imorgon.

claraivarsson§

    hittade två bilder som jag tog för någon vecka sedan.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards