hela världen snurrar.

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Clara Ivarsson - 2 september 2011 20:04

Hejsan! Åt pizza för en stund sen och efetr det en klubba, HELG!!! Efter skolan hämtade farmor mig och körde mig till maja. Mamma och pappa var på ikea och cajsa med en kompis hemma. Hemma hos maja fotade vi och bilder kommer ut på: www.mcbff.bloggplatsen.se Maja har lovat att ladda upp dem, ellerhur Maja??

Och så filmade jag när maja hoppade kråka men det kommer inte hamna på bloggen, hon är inte så bra på att hoppa kråka och inte jag heller, förlåt maja!! Men hon är bra på att göra av med en tennisboll som hon gjorde, den hittade vi inte inne i buskarna. På ikea har mamma och pappa köpt en ny gaderob till mig. Och så köpte som ben till sängen på jysk för dem på var slut på ikea. Ska kanske starta sims nu om jag orkar men först blogg på www.mcbff.bloggplatsen.se

claraivarsson§

var på blogghumör idag!

  en bild sen jag var ute och fotade, ser ni mig?

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards