hela världen snurrar.

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Clara Ivarsson - 9 september 2011 21:18

Hej! Idag så var jag med felicia, vi gjorde pannkakor med cocos i. Det var faktiskt jättegott med banan, glass och sirap också. Vi spelade sims, var ute och gjorde suddigum.


Imorgon ska jag va med maja!! Vi ska se på bio, smurfarna :D I 3D.

Sitter i soffan och lyssnar på elektro pop, så bra alltså, haha!

uppdaterar kanske imorgon maja kommer klockan halv 12 sen ska hon sova hos mig.

claraivarsson§

  en bild sen i sommar!!

Av Clara Ivarsson - 9 september 2011 07:44

Godmorgon! Snart ska jag till skolan men jag bloggar innan. Idag är jag och cajsa hemma själv på morgonen. Tv är också på. Har tagit på mig kläder och ätit frukost.

Idag ska Susanna komma och hälsa på med sitt barn Alice. Susanna är min förra lärare. Efter skolan ska felicia följa med mig hem :D Vi ska göra som jag sa igår cocospannkakor med banan. Innan jag stänger av datorn måste jag hinna blogga på: www.mcbff.bloggplatsen.se och sedan kolla in bloglovin, har en kvart på mig.¨

claraivarsson§

  vill inte ha vinter!!


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards