hela världen snurrar.

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Clara Ivarsson - 29 april 2012 22:11

Hej!

Nu sitter jag i min säng i min jumpsuit. Imorgon ska jag dansa med Sandra, som jag skrev innan... Det ska bli jätteskoj! Jag och Maja ska kanske åka till stan, det var inte säkert. Jag har ätit ben and jerry (stav)-glass, mums! Snart ska jag lägga mig, om en stund i alla fall. Bloggar mer imorgon, men det blir väl sådär uppdatering dååå, puss & kram☻

claraivarsson♥

   

Av Clara Ivarsson - 29 april 2012 16:26

Hallå!

Idag gick mjag upp vid halv 10. Kl 11 hämtade jag och pappa Emma. Jag och Emma var på mitt rum och så var vi ute rätt länge. Vi hade en "föreställning" eller så kallat en cirkus. Hehe,n Emma "gick på lina" (hon gick egentligen på ett hopprep som låg på marken, jag rockade rockring och var "starke adolf", Emma var även "viga Emma", hon stod med twist och börjde sig åt olika håll. I slutet var jag och Emma clowner, vi målade rätt på näsan och vit mun. Emma, Magnus och farfar cyklade hem för en stund sen. Farmor och Farfar var här idag för att hjälpa pappa i trädgården, farmor är fortfarande kvar. Vi tpg inga bilder när vi hade cirkus, men det gör inget. Imorgon ska jag dansa med dansen, men Sandra heter hon. På kvällen ska vi till mormor och morfar och fira valborg. Bloggar mer ikväll, puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards