hela världen snurrar.

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Clara Ivarsson - 28 april 2012 22:17

     

 
Av Clara Ivarsson - 28 april 2012 21:50

Hej!

Emma och Magnus kom till oss lite innan 6. Vi åt pommes och kyckling. När vi ätit gick vi ut och cyklade, för Emma ska köpa en cykel av min kompis Maja, så hon testade den. Vi cyklade en runda sen var jag & Emma var på mitt rum. Sen åt vi kladdkaka, grädde och jordgubbar. När vi ätit gick jag, Emma & Cajsa ut och spelade fotboll, eller vi hittade på egna "lekar". När vi gick in tittade vi tv och åt godis, sen fortsatte jag och Emma "leka" på mitt rum. Dom gick till bussen för att åka hem för en stund sen, puss & kram☻

claraivarsson♥

Bilder kommer snart!

Av Clara Ivarsson - 28 april 2012 13:51

Hallå!

Idag gick jag upp vid 9. Ungefär halv 12, vet inte riktigt åkte hela familjen till Bromölla möbelaffär och tittade på stolar till köket. Jag testade nog alla soffor också, hehe! På vägen hem körde vi inom markislagret (stav), där köpte vi underlägg och så köpte mamma en glass till mig. När vi kom hem åt vi räkgryta och pasta spm blev över sen igårkväll.

Just nu bakar Cajsa kladdkaka och mamma och pappa har åkt i väg till en annan möbelaffär. Kl 6 kommer Emma och Magnus. Kanske bloggar mer senare... Puss & kram☻

claraivarsson♥

Dessa stolarna tittade vi på, visst är dom ursnygga? 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards