hela världen snurrar.

Alla inlägg under september 2012

Av Clara Ivarsson - 13 september 2012 18:39

Hej!

Idag var det ju studiedag, var med mamma på jobbet. Egentligen så skulle jag cykla hem tidigare, men var där tills mamma slutade kl 5, haha, tycker det är kul att vara med mamma på jobbet! Snart är det dans. Imorgon är det fredag, skola igen, men helg snart, wiho! KRAM KRAM!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 12 september 2012 17:36

                     

Av Clara Ivarsson - 12 september 2012 16:53

Hej!

Idag är det onsdag. Efter skolan rollade jag med Maja och Ida. De skulle hem och äta för ett tag sedan så då körde jag hem. Ikväll är det scouter, undra vad vi ska hitta på! Imorgon är det studiedag, ska följa med mamma till jobbet en stund och sen ska jag kanske till badhuset med Maja och Ida. Kramkram.

claraivarsson♥

KANSKE, kanske, kanske, kanske, kanske laddar jag upp bilderna från mormor och morfar nu...

Av Clara Ivarsson - 11 september 2012 19:47

Hej!

Idag var det en utedag i skolan, vi åkte till bockatorpet och var i skogen på olika stationer hela dagen. Efter skolan tog jag och Felicia bussen in till stan, vi fikade och gick runt i affärer. Imorgon ska tjejerna ta spruta i skolan, tredje och sista sprutan, yes, hatar sprutor. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla klart på halv åtta hos mig, sen blir det ung och bortskämd och sen svenska hollywood fruar, en riktig tv-kväll, mys! Kramisar!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 10 september 2012 18:34

Hej!

Idag så var det skolfoto, jag tror att mitt blev bra, vi fick inte se det... Efter skolan gjorde jag läxor. Senare ska jag se på X-factor. Har hittat några nya redigeringssidor, fast dom är typ som redigeringprogramet picmonkey, som jag använder. Kanske laddar upp bilderna som jag tog igår sen! kram.

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 9 september 2012 21:16

Hej!

I eftermiddag åkte familjen till mormor och morfar, vi fikade där. Jag sa ju att jag kanske skulle fota idag, det blev aldrig av hemma, så jag tog med kameran och stativet till mormor och morfar och fotade där. Imorgon är det måndag, alltså skola, så jag ska gå och lägga mig nu. Och så är det skolfoto, det tycker jag inte om... Hörs!

claraivarsson♥

 

Haha, en bild jag tog hos mormor och morfar.

Av Clara Ivarsson - 9 september 2012 11:54

     

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards