hela världen snurrar.

Alla inlägg under september 2012

Av Clara Ivarsson - 24 september 2012 19:36

Hejsan!

Efter skolan åkte jag, Cajsa, mormor och mamma in till stan. Vi fikade där. När jag kom hem gjorde jag läxor, blev klar med dom för ett tag sedan. Har ett skriftligt prov på torsdag så jag gjorde den idag. Nu ska jag kolla in bloglovin, tror att jag har missat rätt många inlägg. Ska kolla lite på tv sen. Vi hörs! Kramkram!

claraivarsson♥

När jag gjorde läxor för en stund sedan.

 

Av Clara Ivarsson - 23 september 2012 20:04

Hej!

Var ju på laserdome innan, för första gången i mitt liv. Och det var superduperjätteroligt! Jag och några andra kompisar hade samlat ihop pengar så vi gav henne ett par converse. Skulle kunna spela laserdome varje dag!

Ska snart hoppa in i duschen, man blev riktigt varm där! Nu ska jag kolla in några bloggar, puss och kram!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 23 september 2012 11:10

Hej!

Snart ska familjen till farmor och farfar och äta mat. Kl 5 ska jag på laserdome, min kompis Felicia ska ha kalas där. Ska bli superoligt för jag har aldrig varit på laserdome. Imorgon är det skola igen. Nu längtar jag sjuuukt mycket tills på fredag, då åker vi iväg till värmen! kramiskram!

claraivarsson♥

 

JAG LÄNGTAR.

Av Clara Ivarsson - 22 september 2012 13:35

       

Av Clara Ivarsson - 22 september 2012 11:00

Hej!

Idag är det lördag! Egentligen skulle jag med på en hajk med scouterna, men det blev aldrig så, tur för det ösregnar ute. Har klätt på mig, för jag ska fota snart, nya bilder till bloggen, YEEY! Vi hörs!

claraivarsson♥

 

Snart så......

Av Clara Ivarsson - 21 september 2012 20:31

Hej!

Äntligen fredag, så himla skönt! Älskar fredagar. Efter skolan tog jag bussen hem till Maja. Mamma hämtade mig lite innan 8. Imorgon ska jag försöka ta lite nya bilder till bloggen, jag borde hinna det. Ha en mysig fredagskväll.

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 20 september 2012 18:06

Hej!

Som ni kanske märkte så bolggade jag inte igår. Menmen. I eftermiddag har jag gjort läxor och städat lite. Snart ska jag på dans. Hoppas att vi ska börja på dansen! Imorgon ska jag vara med Maja efter skolan. Nu ska jag göra klart min engelska. Kramiskramis.

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards