hela världen snurrar.

Alla inlägg under september 2012

Av Clara Ivarsson - 18 september 2012 17:26

Hej!

Idag i skolan var det skoljoggen, fick lite skav sista rundan... När jag kom hem från skolan hade Cajsa gjort fruktsallad, gott! Och så bakade vi äppelmuffins, det blev lite mycket i formarna på den första plåten, så en muffins rann över, hehe. Ikväll ska jag se på ung och bortskämd och hollywoodfruar. Nu ska jag kolla in några bloggar, kram!

claraivarsson♥

Ska sno några bilder på muffinsen från Cajsa sen. hihi.

Av Clara Ivarsson - 17 september 2012 20:14

             

Jag, Maja och Ida.

Av Clara Ivarsson - 17 september 2012 19:26

Hejhej!

Efter skolan var jag med Maja och Ida. Vi fotade, får se om det blev några bra bilder, hehe. Men vi hade roligt! Nu kollar jag på bloggar och lyssnar på musik. Snart ska jag krypa ner i soffan och kolla på x-factor och underbart är kort, en riktig tv-kväll! Imorgon är det skoljoggen. Ska kolla på bilderna jag fotade tidigare, om det blev någon bra lägger jag upp dom!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 16 september 2012 20:50

Hej!

Jag var ju på bowlingparty idag, som jag nog skrivit i 5 inlägg, men det var roligt! Jo, vi var ju och skulle köpa nya skor till mig, om ni följer mig på instagram så har ni säkert redan sett dom, men ska lägga upp en bild på dom på bloggen med en annan dag. Imorgon är det skola... Nu ska jag kolla klart på X-factor. Ha en fortsatt bra kväll!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 16 september 2012 11:54

Hejsan!

Idag ska jag till Emma på bowlingparty, ska bli skoj! Det börjar kl 2. Snart ska jag, mamma och Cajsa åka iväg och köpa nya skor, som sagt har jag bara gympaskor, vitittade på nya skor igår men köpte aldrig. Nu ska jag kolla bloggar.

Bloggar senare, kramis.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 15 september 2012 15:57

Hej!

Idag så kom Emma till mig kl 11. Halv 2 skulle vi på bio, Madagaskar 3. Vi köpte godis innan bion. Bion var faktiskt bra. Halv 6 så ska familjen hem till Emma. När vi lämnat Emma efter bion körde vi till skopunkten för att titta efter nya skor, behöver ett par nya, har mest gympadojor (stav), men vi ska åka in imorgon och köpa ett par istället. Kl 5 ska vi ta bussen hem till Emma. Kram!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 14 september 2012 20:28

Hej!

Idag är det fredag, YEEY! Idag så slutade vi kl 2. Efter skolan åkte jag, mamma och pappa in till stan, vi fikade. Sen shoppade jag en tröja, kollade på den när jag och Felicia var i stan för någon dag sedan, ett par byxor, en ny skinnjacka, mössa, halsduk och vamtar, jättemysiga! Nu kollar jag på fångarna på fortet. Imorgon ska jag vara med kusinen Emma! Och på söndag ska Emma ha bowlingkalas, skoj! Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

claraivarsson♥

GJORDE NYSS EN BILD SOM JAG SKULLE LADDA UPP, DET FUNKADE INTE :(

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards