hela världen snurrar.

Alla inlägg under maj 2012

Av Clara Ivarsson - 12 maj 2012 11:49

   

 
Av Clara Ivarsson - 12 maj 2012 11:42

         

 
Av Clara Ivarsson - 12 maj 2012 10:00

Hej!

Idag gick jag  upp vid 9. Nu har jag ätit frukost och tittat lite på tv. Snart ska jag städa mitt rum, sen ska jag ränsa gaderoben... Jag och Cajsa ska nog fota idag, om vi hinner. För vi ska till mormor och morfar och fika, sen blir det handboll! Bloggar mer senare, puss & kram☻

claraivarsson♥

Idag blir det ifktröja och orange nagellack som gäller :)

Av Clara Ivarsson - 11 maj 2012 22:52

Hej!

Idag följde Felicia med mig hem efter skolan. 20 i 8 gick vi till lekplatsen, vi skulle ha följe med Alicia, Selma och Ida till discot. Det var superkul där! Lite över 10 körde Felicias pappa mig hem. Jag köpte läsk och godis på discot, och så dansade vi, hehe.... Snart ska jag lägga mig, är rätt trött. Bloggar mer imorgon, puss & kram☻

claraivarsson♥

Såhär såg jag och Felicia ut på discot ;) 



Av Clara Ivarsson - 10 maj 2012 18:05

Hej!

Idag följde Maja med mig hem efter skolan. När hon gick hem gjorde jag matte, vi ska ha prov imorgon... Vi åt mat nyss, soppa. Snart ska jag till dansen, vi ska ha avslutning. Undra vad vi ska hitta på då?! Puss & kram☻

claraivarsson♥

FÖRLÅT FÖR URUSEL UPPDATERING!!!!!!!!! 


Av Clara Ivarsson - 9 maj 2012 19:58

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering. Efter skolan åkte jag, mamma och Cajsa till stan. Vi fikade, jag åt ifk-tårta, det var orange marsipan, den var supergod! När jag kom hem gjorde jag läxor och åt mat. Jag slog in Lollo's (min ledare på dansen) present. Mamma och pappa är ute och går och Cajsa är på scouterna, just nu ööööööööser det ner, så dom blir nog rätt blöta... Puss & kram☻

claraivarsson♥ 

Av Clara Ivarsson - 8 maj 2012 15:30

Hej!

Idag cyklade jag hem efter skolan. Nu tittar jag på tv. Ikväll ska vi paddla på scouterna, det ska bli superduperkul!

Nu ska jag göra massor av läxor, puss & kram☻

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 7 maj 2012 20:36

Vissa bilder blev kanske lite misslyckade... Jag tror inte ens att vi lyckas hoppas samtidigt på någon bild, hehe.

           

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards