hela världen snurrar.

Alla inlägg under maj 2012

Av Clara Ivarsson - 25 maj 2012 22:22

Hej!

Nu ska jag stänga datorn. Jag bloggar mer imorgon, puss & kram☻

claraivarsson♥

Går ej att ladda upp någon bild :(

Av Clara Ivarsson - 25 maj 2012 21:15

Bilder från första doppet♥

     

Av Clara Ivarsson - 25 maj 2012 20:33

Closer - Frida Amundsen

Dansa pausa - Panetoz

Starships - Nicki Minaj

Av Clara Ivarsson - 25 maj 2012 20:15

Heeej!

Idag har det varit fint väder, sjuuukt skönt är det! Efter skolan kom Maja till min skola och så cyklade vi till stan. När vi kommit hem till mig så badade vi, 21 grader i poolen. Vi badade rätt många gånger och så studsade vi studsmatta. När hon cyklat hem så åt vi mat, jättegott var det. Nu är det lets dance på tv, tittar inte på det, hehe... Imorgon ska jag och min kusin Emma till stan och sen ska vi bada i poolen. Puss & kram☻

claraivarsson♥

Bikinin fick jag av Maja när jag fyllde år, älskar den!♥ 


Av Clara Ivarsson - 24 maj 2012 21:36

       

Av Clara Ivarsson - 24 maj 2012 20:58

Hej!

Idag har det varit fint väder, jätteskönt. Idag hade vi idrottsdag i skolan, det var skoj. Vi fick slutade tidigare idag, 2 istället för 20 över 2. Efter skolan följde Maja med mig hem, vi åt jordgubbar med mjölk fast Maja hade glass. När vi ätit cyklade vi till Maja och hämtade badkläder. När vi kom hem badade vi. Vi badade 2 gånger. När Maja gått hem åt jag mat, mos och fiskpinnar. Sen gjorde jag läxa. När jag var klar med läxan kom Alicia till mig och vi badade. När hon gick hem duschade jag. Nu ska jag titta på något med eurvision song contest, kval eller något, HEJA LOREEN!

Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 23 maj 2012 20:55

Hej!

Idag har det också varit varmt. Efter skolan åkte jag, Cajsa och Mamma till stan,v i mötte mormor utanför domus och sen gick vi och fikade, jag åt superogd glass! När vi kom hem gjorde jag läxa. Vid 7 kom Alicia, vi badade i poolen som nyss blivit fylld, det var svinkaaalllllllt! Efter vi badat sprang vi i vattenspridaren. Alicia cyklade hem vid halv 9 och jag har precis duschat. Idag tog jag spruta i skolan, det gjorde JÄÄTTEont, har ont fortfarande... Imorgon skavi ha idrottsdag i skolan... Puss & kram☻

claraivarsson♥

Bild från när IFK kom hem i tivoliparken :) 


Av Clara Ivarsson - 22 maj 2012 20:42

Hej!

Idag har det varit ännu varmare igår, det var 30 grader om inte mer!!! Efter skolan följde jag med Emma hem. När jag kom hem gjorde jag läxor och åt mat. 10 över 6 cyklade jag och Selma till scouterna, det var skönt att cykla dit, det ska vi göra nästa vecka också. Jag tittade lite på Estelles dop nyss. Imorgon ska vi ta sprita i skolan, usch, hemskt! HATAR sprutor... Jag ska försöka få lite bättre uppdatering när det är skola...Puss & kram☻

claraivarsson♥

Bild från förra sommaren när jag och Maja var i Västervik, snart är det sommarlov (24 dagar) LÄNGTAR!!!! 


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards