hela världen snurrar.

Alla inlägg under maj 2012

Av Clara Ivarsson - 28 maj 2012 18:53

Tryck på bilden för att komma till bloggen :)

 

Av Clara Ivarsson - 27 maj 2012 09:59

Hej!

Idag gick jag upp vid halv 10, la mig halv 1 igår, för jag tittade på esc (eurvision song contest). Idag är det morsdag. Vid 2 ska vi köra till mormor och morfar. Jag ska försöka blogga någon gång till idag, puss & kram☻

claraivarsson♥

Nu ska jag titta på något avsnitt av mysteriet på greveholm :) 


Av Clara Ivarsson - 26 maj 2012 16:47

Hej!

Idag gick jag upp vid 9. Vid 10 (tror jag) cyklade jag och mamma hem till Magnus, sen gick jag och Emma till stan därifrån. Emma köpte ett armband och en bikini och jag en present till mamma, det är ju morsdag imorgon. När vi gått klart i stan gick vi hem till Magnus igen och åt mat. När vi ätit följde Magnus oss till badhuset och sen cyklade vi själva hem till mig igen. När vi kommit hem badade vi i poolen. När vi frös gick vi upp och kollade på danser som jag har dansat med min dans. Nu ska vi snart cykla till farmor och farfar, eller inte Cajsa för hon är på bakken med sin konfirmation. Ikväll blir det esc (eurvision song contest), HEJA LOREEN! Innan var jag och mamma och köpte nya skor till mig, (bild nedan), vi köpte 2 par, ska komma bättre bilder imorgon. Puss & kram☻

claraivarsson♥

BÄTTRE BILD KOMMER!!! 

   

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards