hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2012

Av Clara Ivarsson - 4 februari 2012 10:12

Hejhej! Idag gick jag upp vid 9, åt frukost och kollade lite på tv. Nu när jag skulle kolla min statistik så stod det att det inte gick och att man var tvungen att ladda ner: www.adobe.com för att kunna se den, varför? Aja, idag ska jag, Julia, Emma.v, Jasmin, Sherin och Eliana se på bio, en gång i phuket heter den. Hoppas den är bra. Förlåt för att jag ínte bloggade igår... HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 2 februari 2012 15:01

Hejhalloj! Idag väckte mamma mig vid 7. Jag cyklade till skolan kvart över 8. Imorse var det -10 grader, brr. Nu är det bara -3. Efter skolan hade mamma gjort våfflor, mums mums. Snart ska jag göra läxa, so-prov imorrn. Jag saka fixa del 4 på berättelsen först. Om en och en halv timme så ska jag och Cajsa klippa oss. Lägger in bild imorrn kanske :)

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 1 februari 2012 19:23

   

Min KP-tidning kom igår. Min kamera laddade ur, så fick ta foto med webbcameran, sak samma :P

 
Av Clara Ivarsson - 1 februari 2012 17:16

     

 
Av Clara Ivarsson - 1 februari 2012 17:05

Detta hände sist:

 Maja och hennes mamma kom till stranden och Maja fick panik.

-------------------------------------------------------------------------------

Rånargänget var där, nej, nej, NEJ! De kommer
känna igen mig om de vet hur jag se ut, bara inte mamma misstänker något att jag
är rädd. Vi badade först och sedan gick vi upp och solade, så höll vi på tills
rånargänget kom fram till oss. NEJ! Nu kommer jag att dö! De kom fram och
sa:
- Vi kommer till er om en vecka, grrrr!
Mamma tittade på mig och sedan
på dom och sa:
- Va?
Gänget gick iväg, de svarade inte på mammas va? Vi
badade en gång till och torkade oss, sen gick vi hem. När vi kom hem gick jag in
på mitt rum och tog fram datorn, jag sökte på google: Rånargäng i Karlskrona.
När hon fick se resultatet på bilder blev hon rädd. På alla bilder som kom fram
var det, det gänget som hade varit hemma hos oss och på stranden, vilka var dom?
Hon gick ut i uterummet och tog med sin egen dator, hoppas att den funkar nu!
Hon tryckte i kontakten i väggen och tryckte på knappen, YES den funkar! Hon
loggade in på facebook och skrev till Viktoria:
Hej, du vet min dator som du
tog sönder?
Ja, vad?
DEN FUNKAR!
Okej, vad bra.
Viktoria lät inte
glad, fastän hon bara skrev.
Logga in på m s n!
Ok.
Jag loggade in på msn
Viktoria var redan inne. Hon ringde upp henne till ett videosamtal.

Av Clara Ivarsson - 1 februari 2012 17:02

         

 
Av Clara Ivarsson - 1 februari 2012 16:38

Såhär såg presenterna ut till Sherin och Jasmin, kolla gärna Jasmins blogg: www.jassealbubff.bloggplatsen.se

Till Sherin:

    

Till Jasmin:

   

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards