hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2012

Av Clara Ivarsson - 7 februari 2012 15:27

Hej! Är inte sp bra på att komma på rubriker, ♥. Nu tittar jag på tv. Snart ska jag göra läxor. Ikväll ska jag på scouterna, idag ska viha föräldramöte, pappa ska följa med! Nu ska jag ladda upp bilderna på datorn, gjorde aldrig det igår, men jag hinner inte redigera dom nu... Gör det när jag gjort läxan. Idag åkte vi pulka i skolan, istället för gympa. Och så fick vi tillbaka provet som vi hade förra veckan om Frankrike, jag fick 21/23 så jag är rätt nöjd. HÖRS!

claraivarsson♥

 

Bakrunden på min dator♥

Av Clara Ivarsson - 6 februari 2012 19:44

Hej! Idag är det måndag... Efter skolan följde albulena med mig hem. Vi satt vi datorn och var ute, roooooligt!

Snart ska jag titta på familjen annorlunda. Jag har gjort läxor, skrivit en dikt som vi ska ha till torsdag, på engelskan.

Jag ska hämta min kamera och fixa lite bilder, som kanske kommer upp på bloggen idag elr imorrn. Har inte bloggat idag, har inte haft tid! Nu tittar jag på halv 8 hos mig. Bloggar nog mer imorrn!!! HÖRS!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 5 februari 2012 13:51

Bara lite snö, men sak samma.


 

Av Clara Ivarsson - 5 februari 2012 13:23

Hejehj! Jag är glaaaaad idag! För snön har ÄNTLIGEN kommit! Jag har varit ute. Mamma tog några bilder på mig. Snart kommer det bilder. Jag och Cajsa ska gå ut sen, jag ska hjälpa henne med att ta foto. Hoppas snön ligger kvar på sportlovet om 2 veckor, då ska kusinen Emma komma! HÖRS!

claraivarsson♥

Bilder kommer snaaaaart :)

Av Clara Ivarsson - 4 februari 2012 23:26

DET SNÖÖÖÖÖAR, DET VRÄKER NER! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imorrn ska jag ut, om snön ligger kvar!

jag♥snö oh yeah!!!!!!

 

pyttelite snö på vissa ställen idá! 

Av Clara Ivarsson - 4 februari 2012 22:49

Hejsan! Jag, Julia, Emma.v, Jasmin, Sherin och Eliana var ju på bio idag. En gång i phuket spg vi, och den var riktigt bra faktiskt och rooooolig! Pappa körde mig, julia och emma till bion och de andra kom lite sent.... När jag kom hem tittade jag ´på melodifestivalen! Sean banan var ju grym alltså, nee. Fast Thorsten Flinck var ju ocksååå helt galet grym, nej! Loreen var bäst! HÖRS!

claraivarsson♥

 

Sean Banan - Sean den förste banan

Abalone Dots - På väg

The Moniker - I want to be Chris Isaak

Afro-Dite - The boy kan dance

Dead by april - Mystery (fanns ingen annan bättre video)

Marie Serneholt - Salt and pepper

Fanns ingen video med Thorsten Flinck - Jag reser mig igen

Loreen - Euphoria

 

Det var 7 av 8 som var med i melodifestivalen idag!♥

Av Clara Ivarsson - 4 februari 2012 11:37

Jag har länkbyte med en tjej!

 

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards