hela världen snurrar.

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Clara Ivarsson - 12 februari 2012 20:45

Svar till Elvira, som frågade:

Hur gammal är du?

Vad heter din bästis?

Är det någon du saknar just nu?

Svar:

Jag är 11 år.

Mina bästisar heter: Maja, Maja och Emma

Jag saknar min kusin Emma.

Svar till Kitti- Jag backar bara för att ta sats igen, som frågade:

Gillar du hellokitty?

Svar: Ja, hon är söt :)

Svar till Hanna-Chan, som frågade:

Vart har du köpt dom kläderna som du har på dig till vänster på headern?

Svar: På H&M

Svar till Mellark, som frågade:

Vem hejar du på i melodifestivalen?

Svar: Loreen är bäst en så länge!

Svar till Me, som frågade:

Vem är världens snyggaste kille?

Svar: Zayn, i One direction!


Svar till Elsa, som frågade:

Varför startade du din blogg?

Svar: Min syster hade en blogg, då ville jag också starta en blogg, och så tycker jag om att skriva!


Tack för alla frågor :)

Kom ihåg, man kan fortfarande fråga frågor på: FRÅGESTUNDEN!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 12 februari 2012 20:37

Hejhej! Nu sitter jag i min säng. Idag gick jag upp vid 10 tror jag. Åt frukost. Pratade med Maja på msn, sen kom hon till mig. Vi satt vid datorn, var ute, lyssnade på musik, jaa. När Maja åkt hem gjorde jag en läxa. Sen åt jag macka och yoghurt. I nästa inlägg kommer svar på era frågor, men ni kan fortfarande fråga, så FRÅGA PÅ! Pappa har börjat riva ut köket nu, äntligen! Snart sportlov, sååååååå skööööööönt! Snart ska jag lägga mig... HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 12 februari 2012 10:50

♥ Dag 4, det här åt jag idag´. (frukost)

Ingen bild.

Jag åt: En fralla, yoghurt och äpplejuice!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards