hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Ivarsson - 6 januari 2012 23:05

Halloj! Idag vaknade jag vid 10. Maja ringde mig, jaaa någon gång! Vi va på dagen och sen cyklade vi hem till mig. När vi kom hem till mig skulle jag äta. Nu sänder vi live på gsm men vi ska stänga datorn snart... Förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar... Imorgon kommer kusinerna. Nu ska jag och maja hämta madrasserna hpn ska sova på, HÖRS! 

claraivarsson♥

 

Sötaa Edwin♥

Av Clara Ivarsson - 4 januari 2012 21:03

Heyy! Idag skulle jag, cajsa, mamma och mormor till Nova Lund men det blev inte så för det var en storm här, j*kla strom, hehe förlåt! Istället åkte jag och alicia till badhuset. Klockan 3 åkte vi hem till henne. Vi satt vid datorn ett tag och sen var vi lite på hennes rum och prata... Jag kom typ nyss hem pappa var och mötte mig för det är ju mörkt ute.

claraivarsson♥

  

Såhär såg vår tomte ut på julafton♥

Av Clara Ivarsson - 3 januari 2012 14:15

Heyy! Idag väkte mamma mig vd tio för maja.j hade redan vaknat, hon sov hos mig. Vi körde hem henne vid halv tolv, tror jag... Jag ska till andra maja när jag bloggat. När vi lämnat maja körde jag och mamma och köpte pellets till flora och pärla. Vi gick in i den nya leksaksaffären "leksaksjätte", där hade jag aldrig varit innan. Sen gick vi in på skopunkten och kollade efter nya skor till mig och sen gick vi in på willys, elr hur det stavas. Jag har inga nya bilder, så det blir ingen bild, jaja. HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 1 januari 2012 13:11

                         

 
Av Clara Ivarsson - 1 januari 2012 13:10

     

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards