hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 15:18

Hej! Idag så gick jag och felicia upp vid 9 tiden någon gång... Vi åt frukost och sen har vi spelat sims. Vi åt typ nyss mat.

Felicias mamma kom för 10 minuter sen ungefär och hämtade Felicia. Så vi får se vad jag hittar på idag!

Senare kommer iallafall bilder, ikväll då! Ikväll blir det gladiatorerna (stav). Och fortsättning på min berättelse!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 27 januari 2012 22:34

Nu tänkte jag skriva min berättelse på min blogg!

Del 1:


PROLOG

Jag tryckte på knappen för att sätta igång datorn, den funkade inte. Hela datorn hade gått sönder på grund av Viktoria. Maja gick till köket och tog med sig datorn och tryckte i laddaren i väggen, det funkade fortfarande inte. Mamma var i uterummet och satt med sin egen dator i  knäet och pappa jobbade. Just när jag försöker sätta igång datorn är det någon som knackar på dörren. Jag tittar ut genom kikhålet i dörren, det är ett gäng killar som står därute med rånarluvor. Jag öppnar inte utan springer till mitt rum, rullar ner rullgardinen, stänger och låser dörren, vad vill dom? Om mamma kommer in nu, kommer hon öppna dörren och bli överfallen. Jag får öppna dörren själv så inget händer mamma. Jag tog en djupt andetag, hissade upp rullgardinen och gick ut till dörren. Hoppas, hoppas, hoppas att inget händer mig! Innan jag öppnade kikade jag ut genom kikhålet, dom kanske inte var kvar? När jag tittade ut var dom inte där så jag öppnade dörren och tittade ut. Jag tog på mig mina flipp-flopp och gick ut på trappan, ingen där. Mamma satt i uterummet fortfarande men denna gången med i tidning, hon tittade ut och vinkade på mig. Uterummet är bara 7-8 meter ifrån dörren, konstigt att hon inte såg gänget.


Av Clara Ivarsson - 27 januari 2012 22:24

Hejhej! Idag är det fredag. YES! Efter skolan följde Felicia med mig hem! Kvart i fyra körde vi och hämtade Charlotte och Selma pch körde till Shrein och Jasmin! VI HADE GRYYYYMT KUL! Fast jag för skiträdd när vi körde anden i glaset. Höll på att kissa på mig :o Det var riktigt läskigt! Nu så sitter jag i min säng och Felicia ligger på en madrass på golvet och säger: Brr, fryyyyser! OMG, haaaar dålig statistik idag, det är inte kloookt! Förlåt sååå mycket att jag inte bloggat innan idag, har albsolut inte haft tid! Innan när jag och felicia tittade på afv skrattade vi ihjäl oss, nästan... HÖRS!

claraivarsson♥

Nästa inlägg: Min berättelse...

Av Clara Ivarsson - 26 januari 2012 21:25

Halloj! Mamma, pappa och Cajsa hämtade mig vid dansen kvart över 8. När vi kom hem duschade jag. Och sen har jag vär suttit vid datorn. JAAA! Imorgon är det fredag, såååå skönt!!!! Omg, det blåser riktigt mycket ute. Imorgon ska ju jag vara med Felicia, wihoo :D

Nä, nu ska jag gå och lägga mig! Natti nattis. HÖRS!

claraivarsson♥

äääälskar min berättelse som jag skrivit!

Har lust att skriva den på bloggen ??

Av Clara Ivarsson - 26 januari 2012 17:28

Såhär såg jag ut igår och idag:

   

Av Clara Ivarsson - 26 januari 2012 16:06

Hej på dig! Jag är förkyld, blä! Sa nyss såhär till mormor: Nej. Hon svarade: Blä? hehe... Ja, jag är hos mormor och morfar nu, fast morfar jobbar. Vi åt nyss nyponsoppa med grädde i. Imorgon ska Felicia följa med mig hem efter skolan.

Kl 4 ska vi till Sherin och Jasmin på kalas. Efter kalaset ska Felicia med mig hem igen och så ska hon sova hos mig!

Nu står mormor och skakar grädde, trist, trist, trist säger hon :D

claraivarsson♥

 

Dagens outfit kommer snart ;)


Av Clara Ivarsson - 25 januari 2012 18:55

Hejhej! Obs! Glömt blogga... Jaja, nu bloggar jag ju! Idag är det onsdag och skola somvanligt. Efter skolan cyklade jag hem. Mamma och jag körde till stan och köpte present till Jasmin och Sherin som jag ska till på fredag på kalas :)

Snart ska jag duscha. Mamma körde iväg och lämnde Cajsa för en stund sen på scouterna!

claraivarsson♥

   

Första bild: Mitt tangentbord just nu!

Andra bild: Länk: Bloggplatsen just nu!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards