hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Ivarsson - 11 januari 2012 20:49

Nu tittar jag på Sveriges mästerkock och dom bakar cup-cakes, man blir så sugen. Jag ska snart ha ett länkbyte med en tjej, så det kommer snart! Kraaaaam!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 11 januari 2012 15:23

Ja, det känns som om det blir det när vi börjar skolan. Har bara haft 5 idag... Idag var det första skoldagen efter jullovet, VILL HA MER LOV!!!! men vi har inte fått några läxor, så då är det väl ok. Nu chattar jag med albulena på msn.

Jag och Albulena ska vara på fredag och då kommer det upp bilder på bloggen som vi har tagit.

När jag kom hem åt jag fralla och en kanelbulle. Min KP-tidning kom idag, så den har jag läst lite i! Nej, orkar inte blogga mer nu, HÖRS!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 10 januari 2012 11:45

Halloj! Nu är jag hos mormor och morfar. Vi har precis kommit in! Nu spelar Cajsa och Wilmer Byggare Bob på datorn.

Snart ska vi äta. Edwin ligger och sover i vagnen. Jag har tagit lite foto, men jag glämde sladden hemma som man behöver när jag ska ladda över bilderna till datorn. Typiskt, jag försökte på ett annat sett (stavning) men det kommer ta timmar :o

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 9 januari 2012 20:28

Hejsan! Nu är jag och Cajsa hos mormor och morfar. När vi kom hade mormor bakat banankaka, mums! Men innan vi åt det åt jag och Cajsa prinskorvär, köttbullar och makaroner. Banankakan var iallafall jättegod! När mamma åkt hem spelade vi diamanten och sen resan, Cajsa vann båda! Nu sitter jag och mormor i soffan och Cajsa sitter vid bordet och morfar i datorrummet! Imorgon kommer Wilmer och Frans till mormor och morfar kl 9, mormor ska väcka oss vid 10.

Bloggar mer imorogn, HÖRS!

claraivarsson♥

 

Mammas halsband!

Av Clara Ivarsson - 9 januari 2012 15:19

 

Jag har redan 21 besökare idag, wihooo!

Av Clara Ivarsson - 9 januari 2012 12:43

Hejsan! Idag vaknde jag klockan 9 fast jag somnade om och vaknade kl 10 istället. Idag ska Ingela och Tilde komma till oss, i eftermioddag och jag och cajsa ska sova hos mormor och morfar inatt, sista natten innan skolan börjar, jag vill ha mer lov!!!!!!!!!!! Cajsa sitter bredvud mig, nästan och spelar sims.

claraivarsson♥

Min kudde♥




Av Clara Ivarsson - 8 januari 2012 13:33

Hej! Idag skulle granen ut, när pappa tog ut den så barrade den lite... elr inte lite MYCKET, kolla bilden :o

Idag ska jag vara med Maja.j, först gick det sen gick det inte och ja nu går det igen... Jag ska till henne klockan 3.

Idag plundrade (stavning) Cajsa och jag granen, CHOKLAD♥ hehe... Bloggar kanske mer senare, HÖRS!

claraivarsson♥

  

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards