hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2011

Av Clara Ivarsson - 2 november 2011 09:00

Heej! Idag vaknade jag vid 20 i 9. Då satt jag på tv och sen loggade jag in på msn. Nu sitter jag här och skrattar åt maja som visar bilder på morgan och ola-conny från mobilen, hon träffade dom på ullared. Nu ska jag logga in på gsm och sen ska jag äta frukost, kanske?? Cajsa har inte vaknat en...

claraivarsson♥

ful bild.

jag och maja ska sova över tors-fre♥ 


Av Clara Ivarsson - 1 november 2011 21:27

Hej! 10 över 5 hämtade jag och pappa maja och så körde vi till stan. Där hämtade vi biljetter till filmen tintin och köpte godis på hemmakväll. Filmen var bra men väldigt lång. När vi kom hem tittade mamma och cajsa på en film. Vi såg klart den sen tog jag på mig min pyjamas och bytte örngott (stavning) på kudden, som jag fick av cajsa och mamma när dom var i malmö. På kudden står det nu, du är söt när du sover. Jag fick även choklad av dom.

GODNATT!

claraivarsson§

vi såg tintin i 3D :)

Av Clara Ivarsson - 1 november 2011 14:50

Heej! Idag steg jag upp klockan 10. Åt frukost och kollade lite på tv. Kvart i 12 åkte vi till åhus och gick i skogen, när vi skulle gå till ett ställe där det var fullt med gula fina träd och skulle fota så gick vi efter det lite vilse. Men vi hittade tillbaka, vilken tur... förra veckan glömmde jag veckans låt så det kommer två här nere.

claraivarsson♥

v.43

adele someone like you

v.44

markoolio vilse i skogen

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards