hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2011

Av Clara Ivarsson - 20 november 2011 14:12

vår version:

HAHA XD


 

Av Clara Ivarsson - 19 november 2011 19:56

Heej! Idag vaknade jag hos maja. Vi år frukost och lite andra saker innan mamma hämtade mig kvart över elva. Vid tio över ett körde vi till hässleholm för att sälja kransar. Vi sålde rätt mycket, faktiskt.

Innan åt vi lasange, men jag år bandspagetti och köttfärssås. Innan så mycket bättre började på tv kollade jag på gamla bilder, HAHA. Nu är det paus och det börjar snart så, måste sticka...

claraivarsson♥

 

I ♥ STOCKHOLM

Av Clara Ivarsson - 18 november 2011 14:19

Heej! Kom hem från skolan för typ 5 minuter sen. Tjugo i tre kommer farmor och hämtar mig, hon ska köra mig till maja och jag ska sova där! Hinner inte blogga mer och kommer inte idag om inte vi sitter vid datorn...

claraivarsson§


Av Clara Ivarsson - 17 november 2011 17:08

         

Söta grisar ;)

Av Clara Ivarsson - 17 november 2011 16:43

Heej! Idag var det skola. När jag kom hem åt jag mellanmål och sen kollade jag lite på tv. Efter det gjorde jag läxa. Sen kom jag på VÄRLDENS bästa ide... Mamma och pappa har två prydnads grisar i sitt rum, de lånade jag och sen snodde jag lite hö av marsvinen. Jag la höet på mitt golv och satt grisarna upp på höet, bra ide va??

Bilder kommer sen ska redigera lite först!

claraivarsson§


Av Clara Ivarsson - 16 november 2011 19:32

Heeej! Just är det musik på högt ljud... Musiken som spelas är i wanna go med Britney Spears! Den BRAA! Klockan åtta blir det bonde söker fru. Idag slutade jag skolan tjugo över två. När jag kom hem hade mamma bakat scones (stavning) och gjort chokladmjölk, onyttigt jag vet...

Emma kom till mig vid fyra tiden, vi var bara ute, det var roligt när vi var ute, ellerhur emma?? Innan hon kom gjorde jag läxa, historia. Emma åkte hem vid 6 då åt vi spagetti och köttfärssås. Neej, nu ska jag gååå, byee!

claraivarsson§

veckans låt:

I wanna go, Britney Spears!

Av Clara Ivarsson - 15 november 2011 15:06

Heejsaaan! Idag slutade vi skolan 5 i halv 3. När jag kom hem åt jag mellanmål och kollade på tv. Ikväll är det scouter, innan det ska jag göra lite läxor m.m Sitter och "gapskrattar" åt ett program som är på tv nu :D

Ses senare!

claraivarsson§

 

wilmer, fotot är från cajsa ;)

Av Clara Ivarsson - 14 november 2011 14:45

Tjabba! Kom hem från skolan vid 2 tiden. Vi fick sluta tidigare idag för vi åkte skridskor i ishallen. Har precis druckit en drick-youhgurt (stavning) och ätit en macka. Kanske ska jag dricka upp lite av choklad-mjölken som jag hade med i ishallen, det blev över. Just nu tittar jag på tv men nu ska jag logga in på några sidor innan jag stänger datorn. Kram!

claraivarsson§

 

jag och lillkusinen edwin <3

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards