hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2011

Av Clara Ivarsson - 13 november 2011 17:18

Chaachaa! Idag vaknade jag vid 9 tiden, kollade på tv och åt frukost. Sen tog jag på mig. Jag och Cajsa spelade spel, lusen och plockepinn (stavning). Sen åt vi mat, pommes och kött! Mamma och pappa år soppa. Idag var det farsdag, pappa fick kalsonger av mig och cajsa! Efter maten tog jag och cajsa foto, kommer på bloggen sen ska redigera dom. Sen åkte vi till naturum, fikade och åkte optimux eller vad den heter... Ikväll blir det pizza, gott ;)

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 12 november 2011 12:23

Heej! Idag väckte farmor mig och cajsa halv 8. Vi sov juh där inatt... 20 i 9 kom emma.å och hämtade mig och vi körde in till stan för att dansa med en som heter Sandra. Först hade vi uppvärming och sen lärde vi oss några steg sist började vi på en dans, låten heter hard med rihanna (tror jag).

Halv elva var dasnen slut då hämtade wilmer och morfar mig, vi köpte mat till hönerna och ägg på vägen hem. Nu har morfar och wilmer gått upp och vilat middag. Ca halv 3 ska vi köra till badhuset och bada ;)

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 11 november 2011 20:20

Tjabba! Nu är jag och cajsa hos farmor och farfar. Vi kollar på idol, HEJA AMANDA FONDELL! Imorgon ska vår dansgrupp och några andra dansa för en tjej som heter Sandra, 9 till halv 11 så jag hinner blogga! Har ätit lite godis och druckit läsk. Snart börjar idol igen, måste sticka ;)

claraivarsson♥

 

jag och emma är mindre och spelar teater för farmor och farfar... ♥

Av Clara Ivarsson - 10 november 2011 17:37

Heej! Skola idag... När jag cyklade hem såg jag mamma komma körande och sen mormor och wilmer. Jag och wilmer lekte med fiffi-huset och spelade byggare bob och björne på datorn. När dom åkt hem gjorde jag läxa och sen läste jag i världens bästa bok, Afrodite och olyckstrasten, såååååå spännande. Nu ska jag kolla in bloglovin och lite till innan vi ska äta kyckling (mårten gås idag). Senare ska jag dansa och när jag kommer hem blir det robinsonfinal, JIPPI!!

claraivarsson♥

när vi ska köra till åhus och gå vilse... 


Av Clara Ivarsson - 9 november 2011 16:37

Tjabba! Idag slutade skolan 20 över 2. Felicia följde med mig hem. Vi åt macka och drack nyponsoppa, med typ "madelkex" eller vad man säger... Vi har spelat spel m.m Jahaa, det var väl min dag! HÖRS!

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 8 november 2011 20:27

Heej! OMG, har helt glömt att blogga, men jag har en ursäkt... Efter skolan följde jag med selma, vi satt inte vid datorn, eller jo typ en minut. Sen åkte vi till mitt och selmas gamla dagis för att hämta hennes lillebror. Sen lekte vi lekar med selmas lillasyster. Mamma hämtade mig vid halv 5. Mamma hade varit på hm och jag fick två "tröjor eller tunikor" vet inte riktigt vad man kan kalla dom. Så dom provade jag sen gjorde jag historia, muntligt prov på fredag. Efter det åt jag mat och sen åkte jag och selma till scouterna och kom inte hem förren kvart över 8. Dätr har ni både förklaringen och min dag... Hörs!

claraivarsson§

 

min söta kusin wilmer!!

Av Clara Ivarsson - 7 november 2011 14:54

Tjeena! Kom hem från skolan tjugo i 3. Nu har jag ätit upp mitt mellanmål, så få se vad jag hittar på ´sen. Men läxa ska jag göra... Tv:en är på och jag ska titta på ett program till innan jag gör något annat.

claraivarsson§


Av Clara Ivarsson - 6 november 2011 18:39

Nu har jag säljt klart jultidningarna, denna premie ska jag få:

Sak: Kamera

Namn: Pentax Optio S1

Mp: 14

 

såhät ser den ut♥

Jag är sååååååå glad!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards