hela världen snurrar.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Clara Ivarsson - 21 oktober 2011 14:18

Hej! Kom hem från skolan nyss. Jag ska bara säga att jag ska till maja nu och att jag inte (kanske) kommer blogga idag. Farmor kom för att hämta mig nu!

claraivarsson§


Av Clara Ivarsson - 20 oktober 2011 15:16

Hej! Torsdag idag, skola. När jag kom hem så bytte jag om till min jumpsuit, för jag var sååå blöt det ösregnade när jag cyklade hem. Mamma hade köpt kanelbullar, det år vi och drack mjölk. Jag kanske ska ta och läsa igenom läxan, igen?? Det är nog bäst... Mamma tycker jag ska stänga av datorn nu, såå okej då.

claraivarsson§

  Mat på stranden, i Turkiet 8)

Av Clara Ivarsson - 19 oktober 2011 20:00

Hej! Just nu sitter jag och tittar på bonde söker fru, som precis har börjat. Gjorde läxan innan. Vi år kyckling och pasta idag och i skolan var det löttfärssås och spagetti. Nej, nu ska jag fotsätta kolla på bonde söker fru.

claraivarsson§

  solglasögen, jaa!

Av Clara Ivarsson - 19 oktober 2011 16:39

Hej! Skola idag. KOm hem vid tjugo i 3, tog lång tid på mig när jag gick hem vi slutade klockan 20 över 2. När jag kom hem hade cajsa plockat fram fika till oss, macka kräm och ballerina-kex. Snart ska jag gå och göra läxor, prov på fredag och engelska tills imorgon, tråkigt med läxor?? JAAAA! Jag får se vad jag hittar på sen. En sak till, min statistik blir ju bara sämre och sämre varje dag!

claraivarsson♥

    två bilder jag redigerat♥


Av Clara Ivarsson - 17 oktober 2011 15:47

Hej! Idag var det skola. När jag kom hem åt jag macka och kräm. Nu ska jag logga in på några sidor innan jag stänger av datorn. Har ringt två kompisar också.

claraivarsson♥

  jag och pappa i turkiet, I WANT TO GO BACK♥

Av Clara Ivarsson - 16 oktober 2011 14:57

Hej! Om ca en kvart ska viåka till mormor och morfar. Kom hem från maja för ungefär en timme sen. Vi satt vid datorn typ i tjugo minuter och sen gjorde vi en annan sak. Innan vi kör ska jag logga in på en sida.

claraivarsson§

  haha, solglasögonen jag köpte i turkiet!

Av Clara Ivarsson - 16 oktober 2011 11:08

Hej! Sitter här framför tv och datorn med pyjamas på mig. Men jag ska snart ta på mig för att om en timme ska jag till maja vi får se vad vi hittar på :D

Nu ska jag gå för att ta på mig kläder och fixa mig. Kram kram   

claraivarsson§

     

Av Clara Ivarsson - 15 oktober 2011 19:34

  Hej! Idag var jag inte med någogn kompis som jag ville. Men jag har hittat på annat ändå. Varit ute och fotat, ätit kladdkaka, varit ute och fotat med syrran, kört iväg och hämtat pizza, ätit pizzan och kollat på tv. Min tand har blivit rätt lös, det knakade till i den innan när jag vickade på den och så blev den hur lös som helst.

Nu ska jag kolla runt lite på internet.'

claraivarsson♥

  n bild som jag tog idag!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards