hela världen snurrar.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Clara Ivarsson - 27 oktober 2011 16:37

Grattis på födelsedagen bästa Alicia! Hoppas du fått en uderbar dag ♥♥♥♥

Jag badar i Turkiet, vattnet drar nästan ner mig!!
 Grattis Alicia!

 Bilden är från din blogg♥

Av Clara Ivarsson - 27 oktober 2011 16:31

Hej! Idag bytte vi platser i skolan, jag fick sitta bredvid Emma! Efter skolan hämtade mamma mig och vi körde till stan. Vi köpte lite saker. Senare blir det pizza fast jag ska äta makaroner och köttbullar (jag tycker inte om hemmalagad pizza). Ska kolla på några bloggar innan jag stänger datorn.

claraivarsson§

 

Jag!

Av Clara Ivarsson - 26 oktober 2011 19:13

Hej! Nu har jag precis varit och tagit ut muffinsen ur ugnen... Cajsa vet inte att vi har bakat dom! Det blev chokladmuffins med dumle i, mums! De ska vi äta vid åtta när bonde söker fru börjar och då har dom ju svalnat lite. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det är det min jumpsuit som ska på.

claraivarsson§

         

muffin = GOTT♥ 

Av Clara Ivarsson - 26 oktober 2011 17:16

Hej! Idag slutade skolan tjugo över två. Kom hem vid halv tre. Då åt jag mellanmål. Sen fixade jag med min novell, som jag har skicat idag... det är novelltävling i skolan. Snart ska jag äta någnting, jag vet att det är något med fisk. Lite senare ska Cajsa på scouter och då ska jag fixa något hemligt. Innan jag gjorde läxa (muntligt prov på fredag) så kollade jag hur mycket jag sålt för jultidningarna, rätt mycket faktiskt. Nu ska jag läsa min bok, Afrodite och hämnden. Den är så spännande!

claraivarsson♥

 

Hehe! 

Av Clara Ivarsson - 25 oktober 2011 14:46

Hej! Kom hem från skolan nästan nyss. När jag kom hem öppnade jag skolfotona. Sitter och kollar på tv och skrattar. Nu ska jag mata marsvinen med gurka sen ska jag äta upp min fil sist men inte minst... läxor! Är väl rätt nöjd med skolfotot men inte klassfotot. Usch vad ful jag blev på den. Men nu ska jag dra!

claraivarsson§

 

i turkiet, I WANT TO GO BACK :D

Av Clara Ivarsson - 23 oktober 2011 19:41

Hej! Kom hem för ett tag sen. Jag, cajsa, mamma och cajsas kompis Emma och hennes mamma var idag i malmö på the studio. Där blev vi fotograferade. Vi köpte 5 bilder, dom var dyra. Men jag lägger bara ut tre här nere. Vi blev sminkade och fick håret fixat. Det var kul där!

claraivarsson§

      bilderna från the studio i malmö!

Av Clara Ivarsson - 22 oktober 2011 19:46

Hej! Nu hade jag tänkt att spela lite sims. Inget bra på tv... Det är ju lördag så en nobless eller två skadar inte??

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 22 oktober 2011 17:57

Hej! Idag vaknade jag hemma hos maja. Vi åt frukost och sen var vi ute lite. Klockan 2 åkte vi till en julmarkand. Där sålde Mia, majas mamma lotter jag och maja hjälpte till! Det gick bra! Vi köpte lite saker med, jag köpte 2 klubbar (små) men dom har jag redan ätit upp. Jag köpte även rätt mpnga lotter, ingen vinst. Maja vann en gång, något som hette squsch (stavning) någonting, kommer ej ihåg. Har precis kommit ur ducshen. Jag har tagit på min sköna jumpsuit. Pappa är inte hemma, han har varit och fiskat. Jag tror att han inte kommer hem förrän imorrn. Nu ska jag göra lite annat, ses!

claraivarsson♥

   P.S Imorgon åker jag till malmö med cajsa och mamma!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards