hela världen snurrar.

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Clara Ivarsson - 3 oktober 2011 16:16

Hej! Nu ska jag gå och duscha, senare kommer mormor och morfar. De ska lämna marsvinen! Har forfarande pyjamas på mig, ska ta på mig kläder snart. Nyss körde mamma och lämnade cajsa på dansen. Nej, nu ska jag duscha så uppdaterar jag senare, kanske kommer det någon bild från turkiet då??

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 3 oktober 2011 14:30

Hej! Nu är jag tillbaka från bloggpausen! Denna veckan som jag har varit borta har jag varit på semester i Turkiet! Där var det jätteskönt, över 30 grder varje dag! I havet var det 28 grader och i poolen 27 grader. Jag har tagit massor med bilder och dom kommer snart att komma fram på bloggen! I turkiet har vi mest badst, solat och mycket mycket mer. Vi har shoppat en hel del också, som jag kanske kommer att fota och lägga ut på bloggen! På tisdagen var vi på marknad, då var det sjukt varmt! Idag är jag ledig från skolan, planet lyfte 10 över elva och vi kom inte hem förrän jag vet inte men jag la mig halv 4. Jag sov rätt länge idag, till halv 12. Det jag har gjort änsålänge är att äta frukost, kolla på tv, kolla igenom 206 inlägg på bloglovin, titta på 2 avsnitt från modelljakten och blogga. Nu ska jag kolla igenom bilderna från Turkiet! Så uppdaterar jag mer senare!

claraivarsson♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards