hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2011

Av Clara Ivarsson - 19 april 2011 14:55

Hej! Idag var jag med mamma på jobbet, det var jätteroligt. Vid fyra kommer maja och sover här <33 När jag kom hem var mormor och cajsa hemma vi fikade och sen låg jag och vilade var lite trött. Sen satt jag mig vid datorn och imorgon hinner jag nog inte blogga, för maja ska ju komma och sova här :D

kramisar claraivarsson §

Fick bli en påskbild ;)

 

Av Clara Ivarsson - 18 april 2011 17:38

Hej! Vi var aldrig och plockade vitsippor för det var ju så varmt så jag låg i skuggan hos mormor och spelade nintendo sen solade jag i solen i shorts och linne. När jag kom hem bytte jag om till tunnare kläder och så var jag ute en stund. Imorgon blir det jobb med mamma på dagis. Och sen kommer maja och så ska hon sova här, tisdag- onsdag, ska bli skoj. Imorgon får jag gå upp vid halv 7 eller senare för jag ska till "jobbet" så ska vi hem klockan halv 2 tror jag.

Kramisar claraivarsson <3

blir ingen bild idag :(

Av Clara Ivarsson - 18 april 2011 13:00

Heej! Det är 16 grader i skuggan då är det nog 20 i solen, så skööööööönt! Vi ska äta om  portostek och potatis, gott gott gott. Jag och cajsa tog foto och så har jag spelat lite nintendo som vanligt. Tror inte att vi ska plocka vitsippor vi får se. Mandelmassa, karamellfärg använde vi till att göra kycklingar till och choklad, lägger upp en bild sen.

Kramisar claraivarsson §

       

Av Clara Ivarsson - 17 april 2011 23:17

Godnatt! Nu är jag hos mormor och morfar.Ska sova snart klockan är 23:20. Imorgon kanske jag hinner blogga, vi får se. Idag har jag inte gjort så mycket men jag har varit med selma vi rollade och spelade sims m.m Kl 6 åkte vi till mormor vi åt mat och sen spelade jag nintendo och kollade på mästarnas mästarel. Jag och mormor spelade sen uno och nu kom jag på att om jag ska lägga in mina presenter så komentera att jag ska göra det för har inte hunnit att läögga in dem på datorn. Imorgon ska vi inte heller göra så mycket, kanske plocka vitsippor. På tisdag ska jag med mamma till hennes jobb, ska bli skojj :D

Kram, hej och godnatt claraivarsson §§§

  Kusinvitamin, jag och cajsa :P

Av Clara Ivarsson - 16 april 2011 20:56

Hej! Om ni undrar varför rubriken heter fick och kyckling är det för att mamma, pappa och cajsa åt lax (fisk) och jag åt kyckling. Har försökt blogga lite mer och det tycker jag att jag har i alla fall. Imorgon ska jag och cajsa sova hos mormor och morfar, ska försöka blogga lite där.

kramisar claraivarsson §


Av Clara Ivarsson - 16 april 2011 19:31

Hej! Har fixat så man ser rubriken. Var ute och tog foto med cajsa innan, har fixat ett stativ till min och cajsas kamera. Ikväll är det körslaget (vet inte hur det stavas)

Kanske ska se det. Idag gick vår dator sönder eller så var det igår, men vi har iallafall köpt en ny nu som jag bloggar med!

Kramisar claraivarsson ;)

  Gammal bild.

Av Clara Ivarsson - 16 april 2011 13:09

Heej alla glada! Idag gick jag upp klockan, jag vet faktiskt inte. Men jag åt frukost och kolla på tv. Som ni inte kan se att rubriken inte syns, men det ska fixas snart, måste lära mig hur man gör. Tog på mig köäder och gjorde vid mig. Jag ringde till några kompisar ingen svarade!? Nu ringer telefonen... Jag pysslade lite, gjorde studsbollar och tvål. Nu ska vi äta hamburgare, mums mums. Vet inte vad jag ska göra mer idag

kram claraivarsson §§

  Bild från mormor och morfar :P

Av Clara Ivarsson - 15 april 2011 21:39

Jag kom ju på att på inlägget som hette nice homework, not, blev det lite fel på jag skrev julklapparna istället för presenterna.'

kraaam claraivarsson §

  

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards