hela världen snurrar.

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Clara Ivarsson - 9 april 2011 17:00

Nästa inlägg skulle jag ju lägga in bilder på mina presenter men jag gör nog det imorgon. Jag var ute i det varma innan, 16 grader sommarn närmar sig. Om en timme kommer mormor, morfar, henke, wilmwr och fritz och firar mamma. När jag var ute tog jag foto, rockade rockring, hoppade hopprep och designade tröjor.

Kram claraivarsson

      Datumet på mina bilder sämmer inte.

Av Clara Ivarsson - 9 april 2011 11:00

Hej! Jag fyllde år i onsdags och mamma fyller år idag. Jag ska rabbla upp vad jag fick snart! Försökte att mobilblogga men gick inte så bra.

Det här fick jag:

* Mobil

* Rosa linne

* T-shirt

* Turkosa shorts'

* Randig långklänning

* Trekvarts byxor brun och rosa

* Svart hårband

* Topmodelpenna och suddigum

* 5 nagellack, mörkblått, ljusrosa, rosa, seris och ljusgrönt.

* Rosetter till håret, vita och rosa.

* Chokladnamn

* Prenumeration på kamratposten

* Göra egna tvålar

* Designa hundar

* Designa hus

* Morgonrock aprikosfärgad

* Blus med blommer

* Vita tighits

* Turkos bikini

* jeanskjol

* Designa t-shirtar

* Solglasögon

* Örhängen

* Kulor

* Topmodel skrivbok liten

* Suddigum, liknar ett marsvin

* 4 klämmor

* Pyjamas

* Rosa apa som rör sig i solen

* Bok, alvas nya bästis

* Topmodel makeup

* Topmodel skrivbok stor

* Body lotion

* Shower gel

* Blommiga ballerinaskor

* " små karameller"

* Brevpapper i en "låda"

* Gör egna studsbollar

* Godisblommer

* Gult linne

* Vitt linne

* Lakan till kudden där det står Världens bästa kompis ligger här.

* Lila huvtröja där det står Peace

* Ett sommarspel

* Hundra kroner

* Femtio kroner

* Lalandia resa

* Hundra kroner

* 11 kort

* Biljett till pippi långstrump ett äventyr på is, det såg jag på igår malmö arena.

* Vita och rosa nikeskor.

* Jeansskjorta

Det var allt jag fick, men jag fick ju av kompisarna med och det står med här.

I nästa inlägg lägger jag in bilder av lite av presenterna.

kram claraivarsson

*

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards