hela världen snurrar.

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Clara Ivarsson - 4 april 2011 19:23

Heej! Idag väckte pappa mig vid kvart i sju. Jag gjorde vid mig och sen åt jag frukost i lugn och ro. Efter det bäddade jag min säng och borstade tänderna. Tjogo i åtta var jag hemma själv för cajsa gick eller jag menade cyklade till skolan och jag kollade på tv. 10 över åtta tog jag på mig och begav mig till skolan... Halv nio: ding ding dong. Måndagen var som vanlig och vi slutade halv 3. Jag gick till klubben åt mellanmål och tränade till klubbens stjärnor jag ska vara love generationen med mina tre kompisar. Och så ska jag sjunga i mikrofon, sara vargas låt spring för livet. Nästa vecka ska vi uppträda. Selma följde med mig när jag hade kommit ut från klubben vi var ute och så spelade vi spel. Nu sitter jag och bloggar för en stund sedan bakade vi till mitt kalas, till onsdag då för jag fyller år då. Vad vi bakade kommer jag inte säga det blir en överraskning.

kram claraivarsson


Min kusin Edwin:


 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards