hela världen snurrar.

Alla inlägg under maj 2013

Av Clara Ivarsson - 5 maj 2013 20:37

       

bilder från uppvisningen.

Hej!

Maja sov hos mig inatt, vi hade roligt! Hon cyklade hem runt 11. Sedan så duschade jag och gjorde mig i ordning inför uppvisnigen. Var på arenan kl 1 och uppvisningen började kl 2. Det var ca 2000 i publiken, rätt så mycket mer än när vi har varit i idrottshallen! Gruppen jag var i var nästan sist. Det gick rätt så bra, det blev bara ett fel... När vi dansat klart fick vi snabbt byta om och springa in och dansa igen. Då var alla grupper med. Efter uppvisningen så åkte vi hem, mormor och morfar följde också med. Och sen kom kusinerna Edwin och Wilmer också.

Nu ska jag mumsa i mig min kanelbulle. Pussar och kramar!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 5 maj 2013 15:00

Jag och Cajsa ska varje söndag tolka ett tema med bilder. Söndagens tema är minne.

Jag valde denna bilden på två minneskort.

 

Av Clara Ivarsson - 4 maj 2013 23:15

     























Hej!

Idag har jag varit med Maja. Vi cyklade in till stan och åt god glass och shoppade. Köpte ett vädligt fint linne. På vög hem från stam så cyklar jag och trillar, tur jag har. Och så hade jag shorts på mig, för det har varit över 20 grader idag (wiho), så såklart så lyckas jag slå migg knä... Mitt styre blev snett så vi fick gå sista biten hem, och korgen blev helst missformad, haha. Men pappa fixade det. Sedan har vi fotat en massa, hur många bilder som helst. Får lägga upp dom när jag har tid. Sedan cyklade vi till willys och köpte godis. När jag fick syn på nalle puh-chokladet var jag tvungen att köpa det, det är såå gott! Nu ikväll har jag och Maja hoppat studsmatta och tittat på världens bästa film LOL. Nu ska vi snat sova, puss och kram.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 4 maj 2013 13:24

Hej!

Får göra ett supersnabbt inlägg nu. Maja kom precis. Får se vad vi hittar på. Bloggar mer sen.

claraivarsson♥

 

fler sådana bilder kommer en annan dag.

Av Clara Ivarsson - 2 maj 2013 19:37

Hejhej!

När jag kom hem efter skolan så gjorde jag engelskan som vi har till imorgon. Och tunt kvart i 5 så skjutsade mamma mig och Cajsa till arenan för vi hade genrep där idag också. Och så på söndag är det uppvisning! När vi kom hem igen så åt vi mat. Jag duschade nyss och om 20 minuter börjar tonårsbossen, så det ska jag se.

I skolan så var det nationella prov i SO. Vi hade historia, ämnet som jag ville ha minst. Det var faktiskt väldigt svårt, trodde inte att det skulle vara så svårt. Det fanns saker på provet som vi hade i fyran och saker som vi inte hunnit med att göra... Imorgon så ska vi ha ett prov till, eller om det va två, kommer inte igår. I historia i alla fall, får se hur det går... Nu ska jag krypa ner i soffan. Pussar och kramar!

claraivarsson♥

 


Av Clara Ivarsson - 1 maj 2013 21:30

Hej!

Jag var hemma hos mormor och morfar idag på förmiddagen. Pappa hämtade mig och pappa där, jag vet inte. Ungefär halv 2 så kom Felicia och så åkte vi till kjugekull. Vi gick i skogen, det var vädligt fin (bild från på instagram, @ivarssonclara). Vi gick med hunden MC, som Felicia passar just nu. Det fanns 3 olika runder man kunde gå, vi följde en av dom som var ca 3,5 km. När vi gått den rundan åt vi gillad korv. De skjutsade hem mig sen. Sedan har jag inte gjort så mycket mer, varit ute i det fina vädret och hoppat studsmatta.Ska snart gå och lägga mig. Godnatt!

claraivarsson♥

Jag hinner inte fixa till några bilder, och inte imorgon heller, så får fixa det på fredag...


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards