hela världen snurrar.

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Clara Ivarsson - 7 maj 2013 20:32

Hej!

Efter skolan så gjorde jag och Cajsa bananpannkakor, det var supergott! Till det har jag banan och vanilj kesella! Sedan har jag varit ute i det fina vädret, det har varit vädligt skönt ute idag, 25 grader! Som sommar!

Sedan har jag packat min resväska, eftersom imorgon så åker jag till Stockholm! Mamma, pappa Cajsa och 2 av hennes kompisar ska också med! Tåget till Stockholm går 10 i 8, tror jag. Så vi är framme i Stockholm runt 12.

Jag kan endast mobilblogga från Stockholm, men förmodligen kommer jag inte blogga alls. För det första så har jag gjort så att jag inte kan lägga in bilder via bloggplatsenappen, det är någon inställning jag råkat ändra och hittar inte det igen, haha! Men jaja, kanske det blir ett textinlägg.

Men imorgon så ska då jag, Cajsa och Cajsas kompisar Amelia och Johanna kolla på One Direction! Det ska bli jätteroligt! Och sedan åker vi hem på torsdagkväll, så vi får hela torsdagen till shopping på drottinggatan!

Nu ska jag kolla bloggar, puss och kram!

   

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards