hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2013

Av Clara Ivarsson - 11 april 2013 15:19

Hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Men gjorde ändå inget speciellt igår. I skolan så har vi gjot nationella prov hela dagen, alltså alla lektioner. Vi hade prov i biologi, första provet var rätt så lätt, andra också men det tredje var mycket svårare och det gick inte alls bra! Men nu ska jag göra läxor och senare så ska familjen iväg hem till farmor och farfar och fira Magnus som fyller 50 år. Då kommer även Emma och Johan. Ha det så bra! Puss.

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 9 april 2013 20:47

Hej!

Idag så fyller min mamma år. Så jag bakade chokladmuffins till efterrätt för mormor och morfar kom tidigare och åt mat hos oss! Jag blev lite smått förkyld igårkväll och var även lite förkyld idag. Och efter jag bakat så blev jag helt plötsligt super trött och hade pyttlite feber, inte alls mycket. Men nu mår jag bra igen, jättekonstigt!

Så snart ska jag kolla på biggest loser. Puss.

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 8 april 2013 20:24

Hejhej!

Jag har inte gjort något speciellt idag. Jag och pappa cyklade till willys och handlade lite grejer. Det har varit superskönt ute idag, mitt i solen nu ikväll var det nästan 17 grader! Nu tittar jag på fantasterna och sen ska jag se biggest loser. Imorgon så fyller mamma 43 år. Nu ska jag fortsätta kolla på tv, bloggar mer imorgon! Kramis.

claraivarsson♥

 

förra året.

Av Clara Ivarsson - 7 april 2013 19:54

Hej!

Sista dagen på påsklovet idag, tyvärr. Så imorgon är det skola igen... Kl 2 så hade vi en extraträning med dansen. Vi var där i 2 och en halv timme. Så halv 5 var vi klara och då hade vi även gjort klart dansen, toppen!

Igår så fyllde jag år, fixade en video vad jag fick på alla presenter innan. Nu ska jag gå och kolla på mästarnas mästare och äta tårta som blev över sen igår... Bloggar mer imorgon! Och videon som jag gjorde innan kommer en annan dag, för måste redigera den också. Kram!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 6 april 2013 20:57

Hej!

Idag fyller jag år! Vid halv 4 så kom Emma, Oscar, Johan, Anita, Wilmer, Edwin, Henke, Caroline, mormor, morfar, farmor och farfar (oj vad många det blev). Vi åt mat och fikade på tårta och lekte med kusinerna.

Jag fick många fina presenter, så jag ska klippa ihop en film imorgon om jag hinner. För jag ska iväg vid 2 och dansa till kl halv 5. Men jag ska nog hinna det på förmiddagen! Nu har jag kollat på smartare än en femteklassare.

Nyss så besällde vi en resa till lalandia i danmark som vi ska pka till i sommar, roligt! Ha det så bra!

claraivarsson♥

snor en bild på 2 av mina paket av Cajsa...

 

Av Clara Ivarsson - 6 april 2013 13:45

               

Av Clara Ivarsson - 6 april 2013 12:00

Klänning och leggings - H&M

         

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards