hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2013

Av Clara Ivarsson - 24 april 2013 20:22

Hejhej!

Efter skolan så stekte mamma pannkakor, bananpannkakor! Mums! Första gången jag åt det, och så hade vi lite hallon, blåbär och kesella till. Det var jättegott! Kl 3 så var jag på utvecklingssamtal, och det gick bra.

Imorgon så ska hela klassen på till skolan som vi ska börja på efter sommarlovet. Vi ska gå dit, bli guidade i skolan, vara med på en NO, en teknik och en språklektion. Och så ska vi även äta där. Nu ska jag kolla på bloggar och sedan ska jag kolla på arga snickaren. Puss och Kram!

claraivarsson♥

 

bild från Cajsas blogg.

Av Clara Ivarsson - 23 april 2013 19:32

Hej!

I skolan idag så hade vi nationella prov i engelska. Läsförståelsen gick faktiskt rätt så bra, men hörförståelsen gick rätt så mycket sämre... Och på fredag ska vi ha ett prov till i engelska.

Nu ska jag byta om till min mysdress och sedan så ska jag kolla på tv, puss och kram.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 23 april 2013 16:30

             

Av Clara Ivarsson - 22 april 2013 20:00

           

Av Clara Ivarsson - 22 april 2013 19:45

Hej!

Helgen går väldigt snabbt och nu är det måndag igen. Jag har nyss fixat lite bilder och ska tidsinställa ett inlägg med de bilderna till imorgon... Imorgon så är det även nationella prov i Engelska. Och så fick vi även reda på att i de nationella proven i SO så ska vi ha historia. Vilket jag inte tyckte var bra, ville hellre ha samhälle eller geografi.

Senare ska jag kolla på biggest loser. Puss och kram.

claraivarsson♥

 

nya vita byxor.

Av Clara Ivarsson - 21 april 2013 10:59

                     

Igår så fick jag en bodymist och ett läppglans av Maja som en försenad födelsedagspresent. Allt luktar så himla gott! Jordgubb är min favoritdoft. Så igår gick jag ut och fotade alla mina produkter från the bodyshop, och allt är i lukten jordgubb, haha.

Av Clara Ivarsson - 20 april 2013 22:46

Hej!
Jag sov hos Maja inatt. Igårkväll så kollade vi på Sune i Grekland och åt godis. Jag fick även en försenad födelsedagspresent av henne och jag gav en förtidig till henne. Så innan var jag ute och fotade det jag fick + några andra foto. Jag har kollat på filmen LOL ikväll och ätit upp godiset som var kvar sen igår... Nu ska jag lägga mig när som helst! Godnattpussar!
claraivarsson.

Av Clara Ivarsson - 18 april 2013 21:24

Hej!

Kom hem från dansen för en stund sen. Så när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag i min säng och kollar på tånårsbossen på tv3play. När det är slut så ska jag sova. Puss och godnatt!

claraivarsson♥

   

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards