hela världen snurrar.

Alla inlägg under mars 2012

Av Clara Ivarsson - 7 mars 2012 18:38

Haj på daj! Nu sitter jag här i soffan och ska testa rubriker, om jag orkar... Jag har tittat in bloglovin, och det var typ 350 OLÄSTA inlägg, men jag tittade inte ens på hälften, xD. Efter skolan följde Alicia och Ida med mig hem. Vi var på skolan m.m När dom åkt hem, gjorde jag läxor. Om 1 och en halv timme blir det tv. Imorgon är det torsdag, SNART HELG. Helt galet att en vecka kan gååå såå fort. HÖRS!

claraivarsson♥

Råkade redigera bilden, till svartvit, AAAAAAAARG    


Av Clara Ivarsson - 6 mars 2012 16:20

 

Första bilden; Maja har "stylat" sig på gosupermodel.

Andra bilden; Jag har stylat mig på gosupermodel.

Av Clara Ivarsson - 5 mars 2012 20:23

Hejhej; Nu sitter jag och tittar på familjen annorlunda. Fast det är reklam nu... Nu ska jag kolla in några bloggar.

Innan var jag o Alicia ute och rollade, roligt! Imorgon ska jag vara med Maja efter skolan. Jaha, nu börjar det igen. HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 5 mars 2012 15:07

Hei! Nu sitter jag och tittar på tv. Mamma kommer hem snart. Ska göra läxor snart. Vi har prov på fredag, rätt stavning till imorrn, matte till onsdag och ehh, hmm.... Till på torsdag har vi Engelska. Jaja, nu ska jag gå, HÖRS!

claraivarsson♥

Bloggar mer ikväll!

  

TRYCK PÅ BILDEN!

Av Clara Ivarsson - 4 mars 2012 16:31

Hoppas du tyckte videon var bra, det tog lång tid att göra den!

claraivarsson♥

  
Av Clara Ivarsson - 4 mars 2012 10:46

Hejhej! Nu är vasaloppet på, på teven, jag tittar inte så mycket. Igår var det melodifestivalen, då åt vi frukt och doppade frukten/bär i choklad, sååå gott. Jag filmade lite och fotade så jag ska fixa en video senare. HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 3 mars 2012 22:40

THORSTEN FLINCK GICK VIDARE, SÄÄÄÄMST!

 

FAST TOP CATS VAR BRA!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards