hela världen snurrar.

Alla inlägg under mars 2012

- .

Av Clara Ivarsson - 29 mars 2012 17:21

Hej.

Kommer inte på någon rubrik just nu. Efter skolan följde Maja med mig hem. Vi tittade på film. Och så tittade vi på film i skolan med, raise your voice, hette den. Pappa har kört iväg för att köpa mc donalds, mamma är iväg och äter någonstans. Kl 7 blir det dans. Puss och kram☻

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 28 mars 2012 19:32

Hej!

Nu sitter jag och tittar på tv. Det är halv åtta hos mig, sen ska jag titta på sveriges mästerkock. Imorgon ska vi se på film i skolan och äta godis. Och så är det påskbord imorgon också. Om jag redigerar fler bilder nu så kommer jag lägga upp dom. Puss och kram•

claraivarsson♥

 

HAHA, såååååå dåligt utklippt....

Av Clara Ivarsson - 28 mars 2012 15:21

           

 
Av Clara Ivarsson - 28 mars 2012 15:01

Hej.

Idag har jag urusel statistik, men har ju inte bloggat idag, det brukar vara fler vid denna tid. I alla fall. Efter skolan åt jag jordgubbar med mjölk och socker, mmh. Nu ska jag redigera bilder. När jag redigerat klart kommer bilder upp på bloggen, det var ett tag sen nya bilder kom upp... Nej, nu ska jag redigera så uppdaterar jag bloggen mer sen.

Puss och kram!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 27 mars 2012 17:41

Hej!

Idag så hade vi ingen gympa i skolan utan vi cyklade till barbacka och tittade på teater, den var väl.. OK. Efter skolan följde jag med Emma.å hem. Nu ska jag äta så kan blogga mer senare?! Kram och puss♥

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 26 mars 2012 20:30

 
Av Clara Ivarsson - 26 mars 2012 18:29

 

 
Av Clara Ivarsson - 26 mars 2012 18:08

Hej!

Nu sitter jag i min säng och redigerar massa bilder. Dagens outfit kommer när som helst. När jag hem hem frpn skolan åt jag kräm och macka. Sedan jobbade jag lite i min mattebok och spelade på Cajsas iphone. Cajsa skulle gå bort till vägen och så skulle hon bli hämtad för att åka till dansen, så  jag följde henne dit. När jag kom hem hämtade jag stativet och kameran och gick ut och fotade, det är såå varmt ute nu. Imorgon skulle det bli 20 grader!!!! Nu ska jag checka in några bloggar och sedan fortsätta redigera bilder, puss och kram!

claraivarsson♥

DAGENS OUTFIT KOMMER SNART!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards