hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Clara Ivarsson - 11 augusti 2011 18:28

Hej! Har precis kommit hem. Innan vi åkte hem lämnade vi mormor. Efter det körde vi in till stan och hyrde 3 filmer. Jag och cajsa köpte lite godis också. Imorgon är det min namnsdag!!! Har fått en sak av mormor redan, har inte öppnat det än men den får väl vänta till imorgon... Snart blir det mat.

Innan idag ränsade jag mina lådor på mitt rum, tre kassar fyllda med skräp...

claraivarsson§

  Äventyrsgolf i västervik...


Av Clara Ivarsson - 11 augusti 2011 13:44

Hej! Snart, klockan halv tre ska vi iväg en stund, fira nästkusinen, stina. Hon fyller år. Imorgon ska jag va med maja, vi har inte träffats sen västervik... :(

Jag uppdaterar mer under dagen,tror jag.

claraivarsson§

  

jag    

Av Clara Ivarsson - 10 augusti 2011 12:22

Hejsan! Idag steg jag upp klockan 10. Har precis städat lite på mitt rum. Kollat in några bloggar också.

Orkar inte ladda upp alla läger bilder det tar evigheter så det blir bara några.

claraivarsson§

              läger, läger, läger!

Av Clara Ivarsson - 9 augusti 2011 12:38

Hej! Idag har vi hittat på väldigt mycket!

1. Sommarlov, var där och kollade.

2. Åkte til en rolig lekplats.

3. Åt på mc donalds.

4. Vilade hemma hos emma.

och snart ska vi åka till kulhuset, det är ett stort lekland, inomhus.

Idag, lite senare ikväll kommer mamma och hämtar mig. Jag uppdaterar mer imorgon.

claraivarsson   

   

Av Clara Ivarsson - 9 augusti 2011 12:00

  Jag i göteborg.

Av Clara Ivarsson - 8 augusti 2011 11:00

Hej! Nu är jag hos emma, har säkert det toppen här.

Claraivarsson§

  Lillkusinen edwin!

Av Clara Ivarsson - 7 augusti 2011 19:29

Hej! Har lånat emmas dator nu! Senare ska vi se på tv, tror

claraivarsson§ 

jag.        Emma ochjag i turkiet!

Av Clara Ivarsson - 7 augusti 2011 10:31

Hejsan! Snart om en timme åker jag iväg, till min kusin emma :)

Det ska bli superkul! Har packat ner nästan allt, när jag kommer hem blir det först bilder från lägret och sen från när jag är hos emma :D

Något tidsinställt inlägg blir det nog tror jag, håll utkik.

ha det bra så länge claraivarsson§

  Till dig ska jag!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards