hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Clara Ivarsson - 19 augusti 2011 20:02

Hejsan! Andra dagen i skolan gick bra! Var med alicia efter skolan. Vi badade i poolen, 19 grader! Kallare än igår. Ska spela sims nu, men först ska jag blogga på min och majas blogg: www.mcbff.bloggplatsen.se

Ska sova hos mormor och morfar imorgon bloggar nog där, tror jag.

claraivarsson§

                     

Av Clara Ivarsson - 18 augusti 2011 16:27

Tjena! Idag var det skola. Har fått nytt schema, idag slutade jag 20 över 2. Det var faktiskt kul att börja skolan, det har börjat en ny elev i klassen, Lilja heter hon.

Vi fick några böcker, och papper idag. 2 lektioner hade också.

Jag och Cajsa var ju ute och fotade igår, cajsa redigerade (stavning) några.

claraivarsson

bilderna kommer här!

        

uppdaterar mer imorgon eller senare.

Av Clara Ivarsson - 17 augusti 2011 18:22

Hej! Bloggade inte igår tror jag. Men nu så. Jag och cajsa ska ut och fota. Det ska bli en ny header också. Och bilder tror jag.

Idag kom jultidningar på posten, lite tidnigt.

kram claraivarsson§

  haha!

Av Clara Ivarsson - 15 augusti 2011 20:14

Heej!Jag heter Maja och är claras bästis och hon ska sova hos mig idag  och mina intressen är att teckna.Här kommer mina teckningar!


       

fina!!! /clara

Fall ni inte minns: Maja vann tävlingen innan i år.

Av Clara Ivarsson - 14 augusti 2011 11:22

Hej! Har precis fått på mig kläder. Klockan 12 blir det glass på torget i åhus. Det är rätt varmt ute, 21 grader. Så det blir nog ett dopp i poolen idag.

Har bestämt mig för att inte lägga ut bilder på mina kläder.

claraivarsson§

  

Av Clara Ivarsson - 13 augusti 2011 19:07

Hej! Idag väckte pappa mig klockan 9. När klockan var 10var jag, cajsa och mamma hemma hos mormor. Där åt vi frukost, lite senare åkte vi till ivö. Vi gick en bit först och sedan badade vi i sjön, det var så sköööööööönt...

Pizzabullar till mat. När det var fika kom mormor på att hon glömt kakorna hemma. Så vi köpte glass i kiosken. Innan vi åkte hem så körde vi till vattentornet.

Och det blir inga bilder på kläder idag för vi skasnart äta och kläderna är hemma.

claraivarsson§

    

Av Clara Ivarsson - 12 augusti 2011 19:04

Idag har jag namnsdag. Jag och maja.j gick på stan idag... Köpte ett par byxor.

Och så öppnade jag presenten jag fick av mormor igår, det var bok! Har letat efter den boken hur länge som helst men nu fick jag den, klara i hallondalen heter den. Av mamma och pappa fick jag en tröja. Allt kommer in på bloggen imorgon tror jag.

Igår hyrade vi film och så såg vi den också igår, hotell gyllende knorren, den var rolig. Har ätit precis, biffar. I stan åt jag och maja på trendie (stavning).

claraivarsson§

  hehe!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards