hela världen snurrar.

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Clara Ivarsson - 3 juni 2013 20:52

Hej!

Nu får jag slänga in ett snabbt inlägg utan bilder. Cajsa fotade mig igår, men bilderna kommer en annan dag för biggest loser börjar snart! Idag var min klass och träffade våra nya klasser på den nya skolan vi ska börja på efter sommarlovet. Jag ska gå i 7B tillsammans men Felicia, Lotta, Selma, Julia och Albulena från min klass.

Sedan var det elever från skolan som vi ska börja på och från en annan skola till.

Efter skolan kom Emma hem till mig och badade i vår pool, 22 grader! Superskönt! Badade en gång till efter att Emma gått hem. Flora var ute i uteburen för första gången i år också, som hon åt gräs

Och nu är det vara 7 skoldagar innan skolavslutningen, och 11 dagar samanlagt med skoldagar och helger. På torsdag är det sveriges national dag (och Idas födelsedag)  och på fredag är det lovdag. Nästa vecka på tisdag ska vi på klassresa till Tosselilla, och det ska bli roligt! Nu kan jag inte skriva mer, för biggest loser börjar, puss!

claraivarsson♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards