hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2012

Av Clara Ivarsson - 5 december 2012 17:59

Hej!

Jag bloggade inte igår, inte ens mobilbloggade. Men ja, igår så var det studiedag. Jag och Cajsa åkte buss in till stan. Vi köpte en massa julklappar och så åt vi mat. Vi kom till stan runt halv 12 och mamma hömtade oss kl 3.

Idag så var det skola igen. Jag har inte gjort så mycket idag, gjort lite läxor. Snart kommer Selma och så ska vi till scouterna. Idag så ska vi ha dollarjakt, typ som en tävling där man ska käna pengar, inte riktiga då...

Puss och kramiis!

claraivarsson♥

 

bild från när vi sålde kransar för någon vecka sen... 

Av Clara Ivarsson - 3 december 2012 21:17

Hej!

Efter skolan följde jag med Maja hem. När vi ätit lite gick vi till pulkabacken, vi hade bestämt att träffa Ida och Moa där. Dör var vi väldigt länge och sen gick vi till Ida, och var ute där också! Så jag har varit ute nästan hela eftermiddagen. Imorgon är det studiedag och jag och Cajsa ska åka in till stan och köpa julklappar.

Kramiiiiis.

claraivarsson♥

 

tog bara en bild.

Av Clara Ivarsson - 2 december 2012 20:41

Hej!

Jag och Cajsa filmade min morgon imorse, om ni inte har sett det så kan ni bara rulla ner lite så finns videon där! Och så igår kom det pyttejättelite snö, och så när jag vaknade imorse var där rätt mycket snö! Det har snöat hela dagen! Så nu är det mycket snö! Såklart så gick jag ut i snön och gjorde ett väldigt högt torn, bilder kommer en annan dag för jag ska stänga datorn nu. Kramiss.

claraivarsson♥

 

snodde en bild från Cajsas blogg.

En bild på mig när jag håller på att bygga.

Av Clara Ivarsson - 2 december 2012 20:32

 

Av Clara Ivarsson - 2 december 2012 16:37

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards