hela världen snurrar.

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Clara Ivarsson - 6 oktober 2012 21:30

Hej!

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Har suttit vid datorn och tittat på tv nu ikväll. Imorgon är det söndag och på måndag är det studiedag. Min kusin Wilmer fyllde 4 år i torsdags, så imorgon ska vi på kalas hos honom.

Och så ska ni få se en massa bilder från Turkiet, tog 370 bilder där, men ni får inte se alla! Vi hörs!

claraivarsson♥

i Turkiet drack jag ice tea varje dag ur burk, godaste!

 


Av Clara Ivarsson - 6 oktober 2012 12:43

Hejsan svejsan!

Nu är jag tillbaka! När jag har haft en bloggpaus denna vecka så har jag, mamma, pappa, Cajsa, mormor och morfar varit i Turkiet, Bodrum! Underbart! Det har verkligen varit toppenväder där, över 30 grader varje dag! Vi åkte till Turkiet förra fredagen, planet gick halv 5, så vi var frammer i Turkiet på natten. Igår så gick planet halv 11 så vi var hemma i Sverige rätt sent, hemma i huset var vi nog kl 3, om jag minns rätt. Vi har badat vädligt mycket, i havet var det 28 grader och i poolen med. Det fanns vattenrutschbanor, jätteroliga! Hotellet var väldigt fint, jag och Cajsa fick sova i våningssäng. Vi hade vädligt nära till havet, man gick bara över en parkering. Centrum låg några 100 meter från hotellet. 2 kvällar tog vi en dolmus (typ en minibuss) in till Bodrum. Jag shoppade lite också.

Bloggar senare, nu ska jag kolla på bloggar och sen ladda över bilderna från kameran till datorn, det blev en hel del bilder i Turkiet. Ha det bäst!

claraivarsson♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards