hela världen snurrar.

Alla inlägg under juli 2011

Av Clara Ivarsson - 11 juli 2011 14:18

                                       

  Finns fler bilder, men det här får räcka.

Av Clara Ivarsson - 11 juli 2011 10:31

Hej! Kan lägga upp zoo bilder idag. Kanske. Ska packa, västervik på onsdag wow!!!!

Längtar... var på kristianstaddagarna igår åkte 3 karuseller, larven och musikexpressen (stavning). Musikexpressen åkte vi 2 gånger, så det blir 3.

Kram claraivarsson.

     jordgubbar!

12

Av Clara Ivarsson - 10 juli 2011 12:00

Hej! Nu är klockan 12. Klockan tre ska jag till stan med maja! Halv fyra så blir det barnens salonger. Vaknade 8 för vi sov i tält ju. Snart västervik!!!!!! LÄNGTAR!

Har inte gjort så mycket mer, men jag lovar så fort jag har tid kommer zoo bilderna, jag är lite sen... Innan västervik hoppas jag, för när jag kommer hem där ifrån så lägger jag in bilder. Skriver mer, sen!

Kramisaaar claraivarsson§

  vinter, usch!


Av Clara Ivarsson - 9 juli 2011 20:46

Hej! Nu sitter jag och kollar på sommarkrysset. Jag och Cajsa ska sova i tält i natt! Vi ska se på film i tältet i  taket lyser stjärnorna, sorlig! Har ALDRIG sett den...

Igår var jag på kristianstaddagarna, åkte inga karuseller ska dit imorgon också med maja <3 Kanske åker något då. Halv fyra ska vi se på barnens salonger, brukar se på det, roligt! Ska fortsätta titta på sommarkrysset så hörs vi!

Kram claraivarsson§

  Filmen vi ska se! På onsdag åker jag till västervik med  maja <3

Av Clara Ivarsson - 2 juli 2011 13:29

Hej! Igår kom vi hem från göteborg, kul kul. Liseberg, och mycket mer. På vägen hem så körde vi till ullared första gången jag var där, shoppade massor med kläder. Bilder på zoo kommer i nästa inlägg om inte då aldrig...

Om en halvtimme kommer maja! Vi ska planera lite till vi ska till västervik. Ska göra tidsinställa inlägg.

Kram Clara.

  vet inte fall jag lagt upp bilden tidigare!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards