hela världen snurrar.

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Clara Ivarsson - 7 januari 2010 18:59

Hejhej. Idag sov jag till 10. Då gick jag upp och åt frukost. Jag tittade också på tv. Sen ringde Alicia. Hon undrade om det gick att leka, det gick. Jag gick ner till Alicia. Hon tog på sig kläder. Jag hade en pulka med mig så vi gick till pulka-backen. Där var vi rätt länge. Sen gick vi hem till mig. Då spelade vi sims =) Vi gjorde en ny stad där. Den staden hette Cali.  Vi pausade lite från sims då åt vi mat. Vi åt  Hamburgare Mums. Sen gjorde vi ett hus på sims det huset var jättestort. Det hade 5 våningar. Sen gick vi in på mitt rum och lekte en rolig lek. Sen skulle Alicia hem. Då duschade jag. Jag plockade undan lite från rummet också. Sedan kom Lina och Maja med deras föräldrar. Vi åt direkt. Vi åt kyckling och ris. MUMS MUMS MUMS! Sen spelade vi spel. Vi söng sing star också. Sen åt vi efterrätt. Det var något som smakade citron, jag tyckte inte om det. Sen visade jag och Lina upp en dans. Vi sjöng såhär. Suppapa truppapa suppasuppa truppapa. Sen ville Maja också vara med. Då gjorde vi några danser. Sen lekte vi kurragömma, Cajsa ville inte vara med. Efter det så satt jag och Lina oss vid datan. Vi spelade ett jätte roligt spel som hette frizzle frazz. Sen var klockan väldigt mycket så dom åkte hem. Då la vi oss.      

 

 

 

HEJDÅ!   

 

    

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards