hela världen snurrar.

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Clara Ivarsson - 27 december 2009 21:36

Första dagen jag skriver om är Julafton!!!!!

 

När jag vaknade så var det ett paket i min julstrumpa   Det var ett sims spel det hette arbetsliv! Jag åt sedan frukost, extra god frukost det var ju julafton hihihihihi :) Jag tittade också lite på tv! Jag klämde också på paketerna! Lite busigt   Sedan fixade vi lite. Vi dukade och lagade mat! Men jag väntade tills klockan blev 3! Då började ju kalle anka! Det såg vi =) Klockan 4 när kalle anka var slut så kom farmor och farfar! Då drack vi glögg men inte jag och Cajsa vi drack julmust!!!!! Halv 5 kom mormor och morfar! Vi åt god mat efter en stund! Det var skinka,köttbullar, prinskorvar och röda makaroner! Och mycket mer såklart! När vi hade ätit så ringde det i telefonen det var till morfar! Det var en morfar kände. Vi trodde att han skulle vara tomte hahahahaha! Sen kom tomten då kom morfar i från toaletten! Jag tappade nästan hakan sa mammma!!!!!Vi fick paket av tomten! Men jag kom på vem som var tomten det var vår granne!!!!!! Vi hade ju också massor av paket under granen dom läste jag och Cajsa!!! Jag fick flest!

Det här fick jag!

 

*Örhängen

*Nattlinne

*Pyamas

*Go go pets hamster

*Halsband

*En jätte fin tavla av Cajsa

*Prinsess Lotion

*Hellokitty-väska

*Måla din egen sparbössa

*Filt

*Leppglans

*En sorts handduk

*Kyrkomystiriet (Lasse och Maja)

*Glasfigur som liknar en tomte

*Little petshop'

*Vit tjöja

*Röd,grå och vit kjol

*Grå kofta

*Svart tröja

*Parfym av Maja.J 

*Lampa

*Sims nattliv

*Melodifestval-biljett till genrepet 

Jag har glömt några saker kommer inte på dom just nu!!!!!

 

 

 

 

 

 

Här kommer bilderna från julafton!

 

 

                        

SKRIVER OM SÖNDAG I MORGON!

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards