hela världen snurrar.

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Clara Ivarsson - 11 augusti 2013 20:32

Hej!

Igår cyklade jag hem till Maja runt halv 1. Jag sov hos henne och vi  hade roligt som vanligt! Jag cyklade sedan hem från henne runt 5-tiden idag.

Jag har inte fotat det jag köpte på emporia idag heller, och det är för att imorgon så ska jag köpa en kamera, äntligen! Så då kommer jag antagligen fota det någongång imorgon!

Imorgon är det en vecka tills skolan börjar, det ska bli roligare att börja skolan än vad det brukar! Eftersom att jag skolan jag gick på hade bara upp till 6:an och jag ska börja 7:an. Så vi klass splittrades och delades in i 3 klasser. Så en ny klass också. Beställde också hem en ny skolväska från h&m för en stund sen, se nedan hur den ser ut. Jättesnygg verkligen! Skulle beställt en ryggsäck men det var slut för tillfälligt och vill gärna ha den till skolan börjar. Väskan jag betällt kommer någon gång i veckan, så bättre bild kommer på den! Kramis!

claraivarsson♥

Väskan kostade 399 kr på h&m.  



Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards