hela världen snurrar.

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Clara Ivarsson - 8 augusti 2013 20:58

   

Hej!

Igår kunde jag inte blogga för vi hade inget internet på hela dagen. Men det kom tillbaka idag igen. Idag har vädret varit rätt dåligt. Runt 20 grader och regn, lite åska på det med. Men på eftermiddagen åkte jag, Cajsa och mamma iväg på några äreden. Som att köpa ett par nya ballerinaskor, de jag har har jag användt flitigt i sommar så de är rätt slitna. Skulle köpa ett par likadana som jag redan hade, men de fanns ej i min storlek så det fick bli ett par andra, som var likadana fast i ett annat material. Och så kollade vi kamera på media markt till mig som jag då ska köpa, antagligen en nikon D3200. Så snart som möjligt ska jag köpa den.

Imorgon ska jag och Cajsa åka till Emporia. Nu ska jag kolla på glee, puss!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 8 augusti 2013 20:54

   

Tyvärr tog jag inte många bilder på vår lilla utflykt igår, här är 2 bilder utav de som jag tog.

Vi började "utflykten" med att äta på restaurang. Sedan körde vi vidare ner till vitemölla och badade. Mysigt!

Och på vägen hem åkte vi till en fiskaffär och köpte räkor m.m

Det var en mycket mysig dag och vädret passade bra till vår lilla utflykt! Kramis!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards